Subject: Vs: Infopäring
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 14:32:06 +0300

Tere, Hanneli!

Ravimiamet koostab lisaks kogu Eestit hõlmavale apteegistatistikale 
maakonnapõhist statistikat. Nii maakondlik statistika kui ka kogu Eesti 
andmed kokku on kiirelt ja mugavalt leitavad meie kodulehe interaktiivsest 
andmestikust 
https://ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/apteegistatistika

Konkreetse apteegi käivet mõjutab eelkõige tema asukoht ja selle asukoha 
elanike arv ning seega on maa-apteegid võrreldes linnaapteekidega nii või 
teisiti ebavõrdses olukorras. Kõige suurema käibega üldapteegid Eestis 
asuvad Tallinnas ja Tartus.

Ravimiamet ei reasta apteeke käibe alusel ja ei väljasta käibenumbreid 
apteekide kaupa.

Ikka head

Kristi Sarap

Ravimiameti kommunikatsiooninõunik

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 11. august 2025 10:52
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked]>
Teema: Infopäring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas ravimiametil on ülevaade Eesti kõige suurema käibega apteekdiest? Kui 
jaa, siis kas oleks lähipäevil võimalik saada viimase kolme aasta TOP20 
käibega apteekide nimekirja?

Ette tänades
Hanneli Rudi
AK toimetaja